10 random fakta om mig

1. Jag har extremt dåligt tålamod så att sitta med småpyssel och annat pillrigt är jättejobbigt för mig och tillslut kastar jag allt omkring mig och ger up.
2. Jag har väldigt kort stubin. Blir arg väldigt snabbt, men har lärt mig att kontrollera det till viss del. 
3. Mitt favorit bilmärke är Mini Cooper. 
4. Jag ogillar att ha någon som håller om mig när jag ska sova.
5. Jag äger närmare 50 par skor.
6. Jag är mörkrädd.
7. När jag var liten brukade jag ta hand om humlor som inte kunde flyga. Bar runt på dom i handen och blev aldrig stucken.
8. Jag är vääääärldens sämsta förlorare.
9. Jag har en nalle som heter nalleman.
10. Jag har väldigt svårt för att lita på folk


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0