Alkishelg

Nu ska jag inte dricka på ett bra tag. Eller iaf inte så mkt så jag blir full. Ett glas vin/öl till maten kan väl vara okej men That's it. 

Var på "swedish invation" igår i Roma street parklands och träffade massa andra svenskar (konstigt haha). Vi grillade, drack och snackade om allt möjligt. Hittade en snubbe som älskar frukost lika mkt som jag gör, haha. Vi har frukostdate på fredag. Efter parken drog vi till exchange i stan och stannade där till typ 12. Alla drog hem då typ för av någon anledning var alla jättetrötta, haha. Jag drog med Christoffer hem och kom inte därifrån fören typ 4. Jättebakis och jättetrött är ord som beskriver mig just nu. Men kan samtidigt inte slappna av så lär väl sova två timmar inatt eller nått. Skola imorgon. Inte taggad. 

Har inga bilder från gårdagen så blir ett bildlöst inlägg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0