Back in brizzie

Home sweet home, på riktigt!

Är helt slut efter den intensiva helgen i Sydney. Kändes konstigt att "behöva" gå med jacka för en gångs skull. Var typ 20-24 grader och jag frös som bara den ibland. Hur ska det gå när jag åker till Sverige i juni? Lär ju gå runt med mössa och halsduk, haha. 
Vi kom iaf fram till att resan fick 9/10 för det var en riktigt grym resa och Sydney är en riktigt härlig stad. Det enda som drog ner på resan var vädret. Men så kan det va. 
Min rygg har gett upp efter allt promenerande. Kan gå i tre minuter och sen känns det som att ryggen ska gå av. Åh vad jag älskar att ha svank!!! 

Passade på att gå in på VS på sydneys flygplats och fick med mig två parfymer, en lotion och ett par trosor. Suger att det bara finns VS på flygplatser i det här landet.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0